Drodzy Klienci, pragniemy poinformować, że w związku z dużą ilością zamówień wysyłka może się opóźnić. Staramy się jak możemy ❤️

FAQ:

  1. Jakiego rozmiaru są zamawiane materiały?
  2. Jak rozumieć szerokość dzianiny lub haftu?
  3. Czy kolory na zdjęciach odpowiadają kolorom rzeczywistym?
  4. Czy jest możliwość wystawienia faktury?
  5. Jak można zapłacić za zakupy?
  6. Jaki jest koszt wysyłki?
  7. Jaki jest czas wysyłki?
  8. Czy jest możliwość wysłania zamówienia za granicę i ile to kosztuje?
  9. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
  10. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
  11. Co robić w razie problemów z zamówieniem?
  12. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
  13. Czy jest możliwość zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?
  14. Czy jest możliwość zamówienia towaru w niestandardowym rozmiarze?
  15. Czy dzianiny posiadają certyfikaty?
  16. Czy jest możliwość zamówienia gotowych próbników?
  1. Jakiego rozmiaru są zamawiane materiały?
    Wszystkie dzianiny, hafty i koronki sprzedajemy w metrach bieżących. MB – metr bieżący. Tutaj długość determinuje ilość danego materiału. Metr bieżący nie jest jednostką powierzchni, może pomieścić wiele metrów kwadratowych. MB = 1 m długości o dowolnej powierzchni, bez względu na inne wymiary (zależne od rodzaju mierzonego materiału) Przykład: koronka, haft, dzianina mogą mieć różne szerokości.

  2. Jak rozumieć szerokość dzianiny lub haftu?
    Szerokość dzianiny, to inaczej szerokość belki. Szerokość haftu, czy koronki jest mierzona od dołka do dołka.

  3. Czy kolory na zdjęciach odpowiadają kolorom rzeczywistym?
    Kolory na zdjęciach są maksymalnie zbliżone do kolorów rzeczywistych, jednak mogą się nieznacznie różnić w zależności od różnorodności sprzętu komputerowego, ustawień karty graficznej czy monitora.

  4. Czy jest możliwość wystawienia faktury?
    Tak, wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Fakturę wysyłamy elektronicznie na podany przy zamówieniu mail oraz w wersji papierowej razem z zamówieniem.

  5. Jak można zapłacić za zakupy?
    Za pobraniem, przelewem oraz BLIK przelewy online.

  6. Jaki jest koszt wysyłki?
    Informacje na temat kosztów dostawy znajdują się w zakładce Metody płatności i dostawy.

  7. Jaki jest czas wysyłki?
    Informacje na temat czasu wysyłki znajdują się w regulaminie.

  8. Czy jest możliwość wysłania zamówienia za granicę i ile to kosztuje?
    Jest możliwość wysyłki za granicę, koszty są ustalane w zależności od kraju i gabarytu paczki. Sprawdź szczegóły tutaj.

  9. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
    Tak, po wcześniejszym dokonaniu zakupu zamówienie można odebrać w siedzibie firmy.

  10. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
    Status zamówienia można sprawdzić śledząc link wysłany przez nas drogą mailową, po uprzednim zapytaniu.

  11. Co robić w razie problemów z zamówieniem?
    W razie problemów z zamówieniem proszę napisać email na adres skravki@skravki.pl lub zadzwonić na któryś z numerów telefonu podany w zakładce kontakt.

  12. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
    Tak, towar można zwrócić. Szczegóły są opisane w regulaminie.

  13. Czy jest możliwość zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?
    Nie, po dokonaniu płatności za zamówione towary nie ma możliwości wprowadzenia zmian.

  14. Czy jest możliwość zamówienia towaru w niestandardowym rozmiarze?
    Towar można zamówić jedynie posługując się jednostkami dostępnymi w przeliczniku. Minimalna ilość zamówienia to 0,5 mb.

  15. Czy dzianiny posiadają certyfikaty?
    Niektóre dzianiny posiadają certyfikaty. Szczegółowych informacji na temat produktu udzielimy poprzez email, wystarczy wysłać kod danego produktu na skravki@skravki.pl

  16. Czy jest możliwość zamówienia gotowych próbników?
    Sklep nie posiada w sprzedaży gotowych próbników. Istnieje możliwość indywidualnego przygotowania próbek, po wcześniejszym poinformowaniu obsługi sklepu i za dodatkową opłatą.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas skravki@skravki.pl lub zadzwoń tel. +48 577 020 880,tel. tel. +48 607 987 154 .

Copyright © 2023. Skravki.pl